• Барча учрашувлар
  • Эртага

Хабарлар

  • Испания ҳукумати Роналдуни солиқ тўламаслик айби билан жазога тортиш ишини фаоллаштирди

  • Рукн: Янгиликлар » ЕВРОПА
  • Испания ҳукумати Криштиану Роналдуга нисбатан солиқ тўламаслик айби бўйича иш очишга тайёрланмоқда.

    Бироз вақт муқаддам Роналдуга айблов ўз вақтида эълон қилинмаслиги боис португалиялик футболчи жазодан қутулиб қолиши мумкинлиги айтилган эди. Суриштирув ишлари 2015 йилнинг декабрида бошланган бўлиб, айблов муддати 2017 йилнинг 30 июнида якунига етиши лозим бўларди.

    Испания ҳукумати ушбу муддат ичида Роналдуга айблов эълон қилишни кўзламоқда. У 150 миллион еврони солиқдан яширишда шубҳа қилинмоқда.

  • Манба: www.championat.com   

  • Ўқилган: 6620. Фикрлар: 11. Сана: 19.05.2017 22:12.

 УШБУ ХАБАРГА ЎЗ ФИКРИНГИЗНИ БИЛДИРИНГ.
ФИКР БИЛДИРИШ УЧУН РЕГИСТРАЦИЯДАН ЎТИШ КЕРАК!

Билдирилган фикрлар

#11. 20.05.2017 16:13
UMETJON66

Ronaldu, to'la da endi uka unaqamasda

#10. 20.05.2017 13:26
FUTBOLIST81

Соликни уз вактида тулаш керак, виждонинг борми Роналду дейди, Месси....

#9. 20.05.2017 09:08
RASULBEK-STYLE

перес хайратта

#8. 20.05.2017 08:38

IKROMJON96

chaynawga mavzu tayyor barsa fanatlari olg'a

#7. 20.05.2017 06:33
ERUSH

Kir`ishton nima qip q6yding ?

#6. 20.05.2017 00:42

BAXROM_NAZAROV

O'rtoq soliqchi men realchiman bunaqasi barsadagilarda sodir bo'ladi deydi penaldu

#5. 20.05.2017 00:19
MADRID777

Buyam bir mish mish bosa kerakda. Xa endi barsachilarni bir xursand qilay debdi ahekilli bu jovonmark jurnalistlar..

#4. 20.05.2017 00:12
MASTER

Налугда таниши йукмикан бола бечорани. Минг марта айтилди, кассовый аппарат куй, чек бер, терминални яширма, деб. Ахийри балогардон Перез "портал"дан канал кидирарканда. Бир яхши чойхона-ю, бир конвертсиз иши битмаса керак барибир :-)

#3. 19.05.2017 23:54
MOURINYO

Peres xal qivoradi ))

#2. 19.05.2017 23:25
VIRAL

У ўзга сайёрадан кўпроқ жаримага тортиб, меҳмонхоналарини мусодара қилиб, яхталарини чўктириб ўзини сургун қилиш керак . Орқасидан исириқ тутатиб юборилса унданам яхши. Олтин тўпларини тортиб олиб Мессига бериш керак. )).

150млн € яширишни ҳам ўзи бўлмайди мукофотлаш керак ундан кўра)

#1. 19.05.2017 22:55
LIVERPOOL0890

voy echki deydiganlar qani?

Чемпионатлар

A - Гуруҳи

Жамоа Ў О
1 Португалия 3 7
2 Мексика 3 7
3 Россия 3 3
4 Янги Зеландия 3 0

B - Гуруҳи

Жамоа Ў О
1 Германия 3 7
2 Чили 3 5
3 Австралия 3 2
4 Камерун 3 1

SARA FIKRLAR

14.06.2017 10:40
SER11

Мана буни хакикий муъжиза деса булади, аммо уни биз эмас бизга яратиб берди Оллохим.
Эсласангиз биринчи муъжиза куръа ташланганда булган эди - биз хаёт гурухига тушган эдик. Иккинчи муъжиза биз Сурияга ютказганимизда, Жан. Корея хам 3 очко йукотган эди. Мана сизга 3- муъжиза - Катар оркали бизга тортик килинди. Омад дегани шу булса керак. Лекин омад омадлиларга келади. Бабаян омадлими? Йук, биз мухлислар омадлимиз, чунки Бабаян узининг "энг кучли" таркиби билан келган омадларни бирин кетин кукка совуриб булди. Биз унга булган ишончни бутунлай йукотиб булдик (мен аллакачон йукотган эдим). Майли чика олмайлик, лекин бу Бабаянсиз булсин.
2,5 ойдан ортик вакт бор.
- Вакт етарлими?
- Бабаянсиз етарли!
Мана сизга бугунги кун шиори:

Хайр Бабаян!
Салом Россия -18!

14.06.2017 09:54
Пахтакор

Футбол тизимида расмий иш юритаётган ОАВ мард ходими борми? Шу пайтгача мухлислар томонидан, футболга умуман алоқаси бўлмаган шоуменлар томонидан, қолаверса айрим бир МТЖ аъзоси хисобланган футболчилар томонидан гапирилаяпти: тренерни алмаштирилиши, янги қон кераклиги, тизимни ўзгартирилиши хақида. Лекин бирон бир ОАВ ходими Ўша МТЖ тренерларидан, УФФ бошлиқларидан интервью шу пайтгача олингани йўқку?!?!

14.06.2017 02:35
UZNASAF

Биз футболимизга юрагимиздан жой берганмиз, мухлисмиз. Терма жамоа саралашни ажойиб натижалар билан бошлаганда, стадионда жўр бўлиб мадҳиямизни куйладик. Бу манзара футболга, ватанга бўлган ҳиссиётларни юзага чиқарганди! Вақт ўтиши билан терма жамоамиз аъзолари ва Бабаян учун ўтиб бўлмас синовлар юзага келди. Эрон билан ўйинда бирортаям зарба бера олмаган жамоага ким ҳам маъқул фикр билдира оларди? Ислоҳотлар керак футболимизга. Энг аввало Бабаянга ўхшаган инсонларни умуман тозалаш керак ўзбек футболидан. Ҳаром ғалабалар орқали Пахтакордек
жамоани шарманда қилган бундай орсиз одамга ҳам олимпия, ҳам МТЖни топширишнинг оқибатлари аён бўлди.


UFF.uz. "Football Media News" MChJ, 2016 yil
Сайт материалларидан тўлиқ ёки қисман фойдаланилганда веб-сайт манзили кўрсатилиши шарт!
Барча ҳуқуқлар амалдаги қонунчиликка биноан ҳимояланган.
Дизайн: www.uff.uz
Расмий хабарларда ва блогларда кетган маълумот - мақолаларга муаллифлар ва блоггерларнинг ўзлари масъулдирлар.
Яндекс.Директ тизими осон бўлиши учун фойдаланувчи компьютеридаги қизиқиш ва изланишларга оид "линк"ларни кўрсатади.